1 din 5

TOP Produse Auto-Moto

Auto & Moto

Auto & Moto

Descoperă produsele noastre premium pentru curățarea și îngrijirea mașinii tale! De la... 

Top Produse Casă și Grădină!

Casă și Grădină

Casă și Grădină

Bine ați venit în Colecția Casă și Grădină, unde transformăm spațiul tău... 

TOP Produse Îngrijire Personală!

Îngrijire Personală

Îngrijire Personală

Bine ați venit în magazinul nostru de Îngrijire Personală, un loc unde... 

Întrebări și răspunsuri:

Cum fac o comandă online?

Pentru a lansa o comandă în cadrul magazinului nostru, iată
care sunt etapele:

Selectați produsele dorite din catalogul de produse
apăsând butonul "Adaugă" sau puteți căuta produsele folosind căsuța de căutare. După ce ați adăugat în coș toate produsele dorite, puteți da clic pe butonul "Vezi coșul", unde operați modificări legate de produse și cantitățile dorite, după care apăsați butonul "Actualizare".

După ce ați verificat coșul de cumpărături, apăsați butonul "Comandă". Aici, vi se va deschide o pagină în care aveți două opțiuni: "Client nou" și "Client existent". În cazul în care sunteți pentru prima oară pe site-ul nostru, apăsați butonul "Client nou" și vă creați un cont, după care continuați cu plasarea comenzii.

În contul Dvs. de client, veți regăsi mai multe secțiuni, unde vă puteți modifica contul, puteți adăuga mai multe adrese de livrare în secțiunea "Agenda" sau puteți adăuga datele de identificare ale uneia sau mai multor firme, pe care le veți avea disponibile la plasarea comenzii, în pasul cu detaliile despre plată.

Dacă sunteți deja client, trebuie doar să vă autentificați și apoi să urmați pașii către finalizarea comenzii:

a. "Detalii despre plată" - în cazul unei
persoane fizice, introduceți numele complet, Codul Numeric Personal necesar
facturii fiscale conform legislației în vigoare, număr de contact și adresă
completă. În cazul în care doriți factură emisă pe firmă, selectați sau
introduceți datele complete ale firmei. După introducerea acestor date, apăsați
butonul "Continuare". La acest pas puteți introduce manual mai multe
persoane plătitoare sau mai multe date de firmă, dacă nu le aveți deja memorate
în contul Dvs. la secțiunea "Adaugă/Editează firmă".

b. "Detalii despre livrare" - la acest pas,
introduceți datele de contact ale persoanei care va primi comanda. Dacă sunteți
persoană fizică și doriți comanda pentru Dvs. personal, se vor regăsi datele
Dvs. de contact. Dacă este o comandă pentru o altă persoană fizică, introduceți
numele complet al acelei persoane împreună cu un număr de contact. În cazul în
care aveți o comandă pentru o firmă, aici se introduc datele de contact (nume
și prenume, număr de telefon) ale persoanei care se ocupă de transmiterea
comenzii.

c. "Metoda de livrare" - aici aveți deja
preselectată opțiunea "Livrare gratuită". În cazul în care aveți
mențiuni legate de comandă, indicații pentru adresă, un interval preferat de
livrare, adăugarea altor produse suplimentare în comandă, etc. aveți câmpul
"Adăugați eventuale comentarii la comanda Dvs." unde puteți introduce
aceste detalii.

d. "Metoda de plată" - selectați una din cele
trei modalități de plată, bifați caseta în care menționați că sunteți de acord
cu "Termenii și condițiile" stipulate pe site și apăsați butonul
"Continuare". Mențiune: dacă selectați ca metodă de plată
"Credit Card / Debit Card (Mobilpay)" sunteți redirecționat către o
pagină securizată de plată a partenerului nostru Mobilpay unde introduceți
datele de card.

e. Ultimul pas este o recapitulare a comenzii Dvs. Văbrecomandăm să studiați cu atenție lista de produse, pentru a vă asigura că sunt exact cele dorite și în cantitățile respective. Apoi, apăsați butonul "Trimite comanda". După ce ați parcurs acești pași, se încarcă o pagină în care vă confirmăm comanda plasată. Pentru a urmări evoluția comenzii,
intrați în contul Dvs. la secțiunea "Istoric comenzi".

 

Ce metode de plată acceptați?

Plata se poate face cu: numerar la livrare, electronic prin card sau transfer bancar.

În cazul persoanelor fizice avem nevoie de CNP-ul Dvs. pentru a putea emite factura fiscală, conform cu legislația în vigoare.

Transferul bancar se poate face doar după o primă comandă achitată cu numerar la livrare și numai după semnarea unui contract comercial de vânzare-cumpărare.

Plata cu cardul se face prin intermediul procesatorului de plăți electronice Mobilpay. Pentru mai multe detalii puteți vizita www.mobilpay.ro.

Cum plătesc?

După ce ați adăugat produse în coș și comanda este gata de a fi transmisă, apăsați butonul "Comandă". Dacă sunteți un vizitator autentificat, veți fi condus către pagina cu opțiuni de livrare. Selectați adresa dorită din agenda sau introduceți o altă adresă în caseta "Doresc să folosesc o adresă nouă" și apăsați butonul "Continuare". Veți ajunge la pagina "Metoda de livrare" unde aveți preselectată varianta de "Livrare gratuită". După acest pas, veți ajunge la "Metoda de plată" unde aveți variantele următoare: "Numerar la livrare", "Transfer bancar" și "Plata cu carte de debit/credit". Selectați opțiunea dorită, adăugați eventualele comentarii în legătură cu comanda Dvs. și apăsați butonul "Continuare".

În cazul plății electronice cu cardul, veți fi direcționat automat în pasul următor către site-ul procesatorului Mobilpay pe o pagină securizată unde introduceți datele de card și se finalizează plata.

Dacă doriți să plătiți cu numerar la livrare, în momentul livrării comenzii, factura fiscală va fi însoțită de chitanța de plată.

În cazul plății cu Ordin de plată, plata se va efectua în maxim 24 de ore de la intrarea în posesie a facturii fiscale.

Am făcut o comandă, dar nu am fost contactat/ă pentru confirmare...

Prima comandă este confirmată telefonic. De la a doua comandă, confirmările se trimit pe email.

Vă rugăm să vă autentificați și să verificați conținutul coșului de produse. Dacă găsiți produsele în coș, atunci comanda Dvs. nu a fost finalizată și, prin urmare, nu a fost transmisă. Atunci când o comandă este procesată corect, la adresa de email pe care ați folosit-o la crearea contului, veți primi o copie a comenzii iar coșul Dvs. de cumpărături online nu va conține produse. În cel mai scurt timp de la primirea comenzii, vă vom contacta pentru confirmare telefonică sau prin email.

Cum sunt transportate produsele?

Transportul este asigurat de către firma noastră cu mașini autospeciale proprii. Marfa este ambalată pe categorii de produse, iar alimentele congelate sau refrigerate sunt transportate în lazi frigorifice alimentare. Livrarea se efectuează prin agenți de livrare proprii.

Există posibilitatea sa returnez produsele?

La receptionarea comenzii, clientul are posibilitatea să verifice calitatea și cantitatea produselor și să refuze anumite articole care nu îndeplinesc condițiile de garanție, aspect exterior integru, etc. Produsele refuzate vor fi scăzute din totalul de plată al comenzii. Reclamațiile ulterioare nu mai sunt luate în considerare.